2009. március 27., péntek

Költözködés

Febr 24-én növérkéim itt hagytak engem. Kikisértem öket az állomásra, sirtunk egy sort, aztán végleg itt hagytak. Egy kicsit még álltam az állomáson hátha visszajönnek, de nem igy történt. Ez azt jelenti, hogy elérték a vonatot :) Visszamentem a koliba és nagyon magányosnak éreztem magam. Valami megint véget ért. És még mindig nagyon utálom... Miért nem tarthatnak a jó dolgok örökké? Kicsit kóvályogtam a koliban, még összeszedtem a szemetet amit otthagytunk a folyosón, aztán bementem az üres kéglibe, szerencsére a két okos nem volt otthon, igy nyugodtan búslakodhattam. A szobám egyre káoszosabb volt a sok repi cucc miatt, több doboz kacat és használt cucc volt szanaszéjjel a kis szobácskámban. A konyhát is telepakoltam közben, de azt rendbe szedtem mielött a többiek haza jöttek volna. Igy telt el a kedd, szerencsére Kriszta hamar irt nekem emailt, hogy megérkeztek Fukuokába- onnan indultak másnap reggel haza....

...Amikor is csörgött a telefonom... A suli hivott, hogy MEG VAN AZ ÚJ KÉGLIM!! Egyböl rohantam is a suliba, kitöltöttünk pár papirt, siettem vissza, a gondnok adott kulcsot, és már nyitottam is az ajtót. Szerencsére, itt nem voltak olyan gondok mint elözö lakásban, rendesen ki volt takaritva, csak a fal nagyon sárga, de megoldottam nagyon sok szép képpel. A lakás ugyanabban a koliban, ugyan azon emeleten van, mint az elözö, csak 4 ajtóval arrébb. Ennyi távolság már elég.
Elsö dolgom volt, mielött elkezdtem volna átrámolni, hogy átrendeztem a szobát. Felhivtam Seth-t, az amcsi fiút, hogy segitsen nekem, jött is. A Kriszta itt hagyott nekem egy Tv-t, azt is segitett felrakni a szekrény tetejére. Szereztem nagyon hosszú internet kábelt, mert a csatlakozó az ágy mellett van, a szoba másik felében, ahol eredetileg az asztal volt, itt egy beugró van, igy úgy gondoltam, oda rakom be az ágyat, igy egy kicsit szélcsendben lehetek. Ugyanis szigetelés az nincs, a szél kedvére ki-be mászkál a lakásban. 2 nap kellett, mire mindent áthoztam és a helyére raktam, a harmadik napon kerültek fel a képek a falra. Egyébként nagyon szeretek itt lakni, nagyon csendes, azóta nagyon sokat és nagyon jókat alszom, és végre nem kell más kupiját bámulnom, nem kell más után takaritsak, más szemetét levigyem... Egyébként ez egy hónapja történt, anita azóta nem tudja túl tenni magát rajta, hogy leléptem, és folyamatosan hazugságokat irkál a szánalmas kis blogjába, miszerint én ezt hoztam el, ami az övé, meg azt, meg amazt is... elhoztam mindent ami az enyim, nem is értem hogy merészeltem... na mindegy, képmutatás, szánalom a köbön, de ha neki ez igy jó... ezzel is biztos el tud égetni pár kalóriát :) Biztos az fáj neki, hogy ezentúl neki kell föznie, takaritania, rendet raknia, és bizonyára megijedt a feladattól, mert azelött anyuka úgy elkényeztette, hogy a kisujját sem kellett mozditania... Másik okos detto.

Na, itt van néhány kép szerény kis lakásomról. Elöször a kilátás az erkélyröl:Ha bejövünk az ajtón, jobbra ezt láthatjuk: (a jobb oldali képet a Szendrei Tibcsi rajzolta, az idösebb fiú a családban, akiknél Tokióban voltunk. A képet szavakból rajzolta meg...)Bejárattól bal oldalra pedig a konyha:Bejárattal szembenAz asztalomAz ágyam melletti szekrény és a Minnie egerem :)Ágyam fölötti képekA bejárat. A balra nyiló ajtó a fürdö. Szóval ez a költözés valószinüleg életem egyik legjobb döntése volt. Amellett persze, hogy kijöttem Japánba :)

9 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon édes az a Minnie, nekem is lóbáljá-irányítsá be egy kart egy olyanért :) :)

Barbara A. írta...

Szia!^^ most bukkantam véletlen a blogodra Mariannán keresztül (azt mondta kapcsolatban áll veled :) és tök érdekes, remélem nem gond ha olvasgatom én is...^^b érdekes azért látni hogy mégiscsak más az élet arrafelé mint Tokyoban... kicsit igazából vágyom inkább oda XD
Nyo szóval csak gondoltam szólok, ne stalkerkodjak csak úgy :P

Nikki írta...

Hál Istennek,hogy sikerült egy saját kis kecót kapnod,szörnyű lehet,olyanokkal egy fedél alatt élni,akiket nem szeretsz...
Ha már Adri kérhet Minnie-t,nekem olyan szép rajzocska kell,amit vkinek a bátyja csinált:D
Jó van az is elég,ha magadat hazahozod épségben:)

Kriszta írta...

Szia バルビ!
Dehogy baj, miért lenne, örülök h olvasod, föleg h neked testközelebb áll a téma :)
Mióta vagy Tokyoban, hol tanulsz, hogy tetszik, meddig vagy, mesélj el mindent :D Ha ráérsz :D
Ha neked van blogod, én is szivesen olvasnám :)

Barbara A. írta...

Hivhatsz Barbinak is nyugodtan ;) Akkor よろしくね! (^▽^)★

Látom megtaláltad a blogom, úgyhogy azt hiszem elévültek az itteni kérdéseid :)) de ha mégis van valami ami érdekel akkor válaszolok szivesen :D nekem is csomó kérdésem volt, de megtaláltam a választ rájuk a blogban *hülyegyerek visszaolvasott majdnem a legelejéig 8D* tudom, nagyon ráérek XD dehát szünet volt itt is, na :D Egyébként gratulálok a speech contesten az eredményedhez! Én tuti nem mertem volna kiállni oda! :))
Ja, azt mégis hadd kérdezzem meg, hogy most új félévben milyen óráid lesznek? :) Minden angolul van, vagy azért van ahol csak japánul beszélnek?

Kriszta írta...

よろしく:)
Hát ha megnézted a speechcon-os videót, látszik rajta milyen ideges voltam, még a hajam is szanaszét állt :D
Mégegyszer nem vállalnám be az tuti, pedig végül jó volt. Olyan mint mikor nem mersz felülni a hullámvasútra, de megteszed mert jóbuli, meg ki kell próbálni, közben ki akarsz szállni, minden bajod van, de aztán az adrenalin mégis mérhetetlen nagy boldogságot szabadit fel benned :D Na jó, hülye hasonlat :D

Komolyan visszaolvastál az elejéig? :D Nem vagy semmi csaj... Nekem most nem volt annyi idöm, csak az uccsó 3 bejegyzésed olvastam el :D Te ebben is kitartóbb vagy :D

Még nem döntöttem el h milyen órákat veszek fel ebben a félévben. 6 szint van, a legjobb a 6os, elözö félévben megcsináltam a 3-4t, tehát az 5-6 következne, de a 6tól nagyon parok... nem merem felvenni... minden szinten 3 tantárgy van, igy sztem felveszem a 3db 5-st, és a többi vmi angol lesz, van pár választék... még nem tudom... neked milyen óráid lesznek? messze lax a sulitól? Nyomtak már be a vonatba a fehérkesztyüsök? :D

Böbe írta...

Örülök, és sajnálom, hogy a szép utadon ilyenekkel kellett foglalkozz (kapcsolat: testament kolléganője vagyok). Sok-sok ölelés itthonról. a jácintok, nárciszok nyílnak, vasárnap 26 fok volt. puszi

Kriszta írta...

Böbe, én annak örülök h olvasod a blogom :) Sajnos, még mindig le vagyok vele maradva, de igyexem. :)
Nem rég jöttem haza egy hetes utamból, lesz mit irjak...
Lassan, de biztosan itt is beköszönt az igazi tavasz, virágzik a cseresznye és lecseréltem a téli kabátom :D
Sok puszi nektek is, vigyázzatok magatokra (L)

Barbara A. írta...

Én még idegesebb vagyok nyilvános beszédkor, úgyhogy nyugi :D nekünk tavaly kellett az évfolyam elé kiállni egy 4 perces szöveggel, hát kb 45-50en voltak ugye benn, én azt hittem összeesek annyira görcsölt a gyomrom XD

Aha, hát, nem kitartó vagyok csak nagyon ráértem éjjel amikor nem tudtam aludni 8DDD meg nem egyszerre hanem több nap alatt, csak a végén kommenteltem XD
Időközben tegnap beszéltem egyébként Amival (vagy Mariannként ismered lehet ^^) és elmondta hogy hogy vannak az órák, mondta hogy 5-ösöket párat felvesz ő is úgyhogy együtt lesztek gondolom :)) az angolosok nálunk is vannak, én mondjuk mérges voltam hogy mért nem japánul tartanak többet XD

Nem, még nem tuszkoltak be a vonatba soha, ezen csodálkozom is pedig utaztam már csúcsidőben is a tokyoi metrón :D Biztos szerencsém volt XD De maga az egyetem és a koli is (campuson van) igazából nem Tokyo központjában van hanem... kinn a halálf---án XDDD de tényleg, SEMMI nincs itt kb csak pár konbini, szórakozási lehetőség nulla, nem olcsó a vonat a legközelebbi központibb helyre és közel sincs annyira dehát ez van :S már kezdem megszokni ezt is, de azért rohadtul várom hogy hazamenjek a nyüzsibe :)