2009. március 6., péntek

Hatodik nap: Nikkó

A DisneySea varázslatos világa után, nehéz volt bárminek is örülni, inkább mentünk volna vissza és töltöttünk volna el még egy napot ott. De reggel ismét koránkelés volt, és indulás Nikkóba.Kb 2 óra volt eljutni vonattal Tokióból, de a vasútállomástól még 1 órába és 1000yenünkbe telt, hogy felvigyen minket a busz a Nemzeti Parkig, ami sajnos idöhiányában, az egyetlen úticélunk volt, pedig lett volna még mit látnunk. Az ezer hajtükanyar után végre felértünk a parkhoz, nagyon hideg volt és zuhogott a hó. De nagyon szép volt, megérte feljönni. Elterjedt egy közmondás miszerint addig nem mondhatod valamire hogy szép, mig nem láttad Nikkót. Nos, én már mondhatom nyugodt szivvel, mert annak ellenére hogy itt található az egyik legszebb vizesés és tényleg nagyon varázslatosak voltak a hófödte hegyek és fennsikok, szivesebben ülök le gyönyörködni a felkelö nap sugaraiban egy homokos tengerparton. Azért jó lett volna megnézni minden nevezetességet és látványosságot a városban, nem csak végig szaladni rajta és biztos vagyok benne, hogy tavasszal a cseresznyefa virágzás idején még szebb ez a hely.Ez az elöbb emlitett Kegon vizesés, Japán egyik leglátványosabb vizesése.Miután megnéztük a vizesést felülröl, lifttel levitettük magunkat az aljáig.

Ezután rohantuk vissza a buszhoz, mert nem tudtuk mennyit fogunk a dugóban ülni, de szerencsére gyorsabban leértünk mint ahogy fel. Néhány videó az útról:

Újabb két óra vonatozás után visszaértünk Tokióba, összeszedtük a csomagjainkat, elbúcsúztunk magyar barátainktól és a várostól is, ki tudja hogy valaha is eljutunk e még ide... Jó volna :D
Készitettem egy képet Tokió belsö vonathálozatáról, a zöld kör a jobb oldalon amin mi utaztunk, az Tokió belseje, a Yamanote vonal.

Némi vacsora után felszálltunk egy éjszakai buszra, ami Nagoyába vitt minket.