2009. március 23., hétfő

Hello Kitty land

Febr 21-én, szép napos szombaton, elmentünk a Hello Kitty landbe Krisztával, Bettivel, Tae-val és Makival. Szerencsére a másik két magyar bentlakó nem jött velünk, igy befértünk Maki kocsijába és hipp-hopp ott voltunk, másrészt nagyon jól éreztük magunkat...

Annak ellnére hogy nem vagyok oda Kittyért, nagyon tetszett a hely, nagyon jó játékok vannak és nagyon igényesen be van rendezve a park. Elöször felültünk a Hello Kitty vonatra ami levitt minket a völgybe. Nagyon szép parkot épitettek, és gondolom mondanom sem kell, egy szemét sem volt eldobva, a fü lenyirva, semmi dzsungel, szépen ápolt bokrok, fák...
Ide érkezünk le
Visszapillantás lentröl a vidámparkra.
Lent a völgyben beültünk a mesecsónakba, ami elég lassú volt, de nagyon szép. Kicsit jobban ki volt alakitva mint az otthoni, ahol pókháló lóg a bábukon stb...
A történet az volt, hogy az összes kis Sanrio-s mesefigura készül a Kittynek a bulijára, tortát sütnek stb. -> ilyenkor süti illatot lehetett érezni, nagyon jó volt :D



A mesecsónak után visszaszálltunk a vonatra ami visszavitt minket a vidámpark nagyobb részébe. Közben a füben Kitty fejek rajzolodtak ki... Erröl eszembe jutott mikor Zsuzsi barátnömnek Kitty fej formájú tortát csináltattunk szülinapjára és teljesen oda volt h ö azt nem fogja felvágni... :)Felsétáltunk egy lépcsön, ahonnan már jól látszott a szép szines körhinta... Ami egyébként már a kocsiútról is messziröl látszott. Állitolag ez a legmagasabb panorámapont Kyushu-n.Erre nem ültünk fel, sztem be sem fértünk volna :)A teáscsészébe viszont beültünk, habár ez is elég szüköcske volt :) De mondanom sem kell h mi,fehérbörüek élveztük a legjobban, kisgyerekek eléggé unták a dolgot...
Ebbe sem ültünk bele :) Annak ellenére hogy kisgyerekeknek tervezték, nekem már ez nagyon magas lett volna. Inkább körhintáztunk egyetEzután egy kicsike hullámvasútra ültünk fel, ami amennyire kicsi volt, annyira gyors, és kétszer körbe ment...Na, rábeszéltek az óriáskerékre... Az otthoni szocreál, mindjárt-összedöl-óriáskerésböl kiindulva nagyon meggondoltam hogy felüljek-e... De nem volt vészes. Söt, élveztem. Nagyon lassan ment, meg sem lehetett érezni h mozog és zárt volt, csak fent fújt be egy kicsit a szél, de nem imbolygott, nem nyikorgott, ráadásul Betti elvonta a figyelmem :)Hegyek, mezök, bocik (L)Az ott már a tengerA park területe. Szerintem nagyon jól berendezték, a fenti részen egy ürhajó-szerü pálya fut körbe, a lenti részen pedig egy hullámvasút. A RollerCoasterTycoon-ban én is ilyesmi parkokat szoktam volt tervezni :)Nagyon szép szines kerék, olyan mint egy nyalóka :)Még egy mini shinkansen-t is beraktak a gyerekeknek, amit a Kitty páros vezet :)Ezek után visszamentünk a lenti szintre. Éppen kezdödött a 3D-s szimulátor show, hát beültünk.Ezek az éttermek, ajándék boltok, ahol sztem több idöt eltöltöttünk mint a játékokon :)Volt show is, a bejáratnál elhelyezkedö kis placra azt hittem szökökút, csak le van takarva a hideg miatt, de onnan bukkant ki a Kitty.



Nagyon élveztem minden hülye kis figurával lefotozkoni, olyan puhosak voltak :)Nya végre felültünk a hullámvasútra :) Egyáltalán nem volt vészes,csajok kicsit partak, de én felültem 2x is. Másodjára megpróbáltam lekamerázni, de persze akkor merült le a fényképezö...Késöbb bementünk a Kitty palotába... ennyi Kittys cuccot még a 100yenesben sem árulnak az tuti... pedig az ottani dolgokból is be lehetne rendezni egy komplett lakást...Kittynek mind a sok arca... Lépcsöket megkerülve, baloldalon a sétányról mentünk vissza a fenti részbe. Felültünk arra a rakéta szerü játékra, ami körbe vitt a parkon fent. Én irányitottam :) Rakétához korántsem hasonlitott, inkább egy csigára, annyira lassú volt... Néha azért féltem h beborolunk, mert csak egy 10 cm-s sinen egyensúlyoztunk végig...

Legvégül felültünk a hullámvasútra Tae-val mégegyszer :)

Bettivel a szép szilvafa alattEzen a képen, ha megnézitek az árnyékot, kiderül hogy mindannyian rajta vagyunk a képen, ugyanis Kriszta ott peace-el :) Amugy ez Maki kocsija.Hazafele megálltunk a Tanoura beach-en, hogy Betti láthasson egy kis japán tengert... Persze akkor már kötelezö volt a játszótéren is szórakozni egy kicsit, sajnos ezen fényképekkel még nem rendelkezem digitális formában...
Miután kitettük Tae-t az állomáson, eszünkbe jutott h csináljuk purikurát. A purikura olyan fénykép, amin közösen kiválasztott kedvenc háttérvan, majd miután lefotozott a gép, egy másik helyen ki lehet cicomázni a képet mindenféle bábukkal, felirattal, csilaggal, rajzzal stb... Én nagyon szeretem, otthon is be kéne vezetni, nagyon mókás.Maki kirakott minket egy grill csirkés (yakitori) étteremnél, ö gyorsan hazaugrott, lerakta a kocsit, majd visszajött. Az étel valami fantasztikus volt, pálcikára felhúzott mindenféle fajta csirke, mindenféle fajta pácban, juj nagyon fincsi volt. Maki mindenféle dolgot megkóstoltatott velünk, sok fajtabensöséget, de eskü a gyomor volt a legfinomabb... Az ételt elöttünk készitették, igazi látványkonyha :)Mivel Maki lerakta a kocsiját, nem hozott minket haza, igy busszal kellett mennünk. Addigra már nagyon hideg lett, de érdekes volt, még úgysem ültem tömegközlekedésen itt :) Mármint buszon, mert a vonaton kivül csak ez van. Kicsit aggódtunk hogy kinek, mikor, mennyit kell fizetni buszjegy cimen, föleg h aprópénz sem volt nálunk, de a japánok mindenre gondolnak, egy kis pénzváltó automata is van a busz elejében :) Hihetetlen milyen jó volt ez a nap, jó sürü volt, de nagyon jól éreztük magunkat mindannyian :)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

bár vicces ez a Kittybigyó, de a park jó lehetett... az olaszországi Gardalandra emlékeztet, ahol aztán minden van, átfordulós hullámvasutak, szellemvasút, lézershow, kisbicikli, nagytalicska...

Nikki írta...

Hát csak annyit tudok mondani,hogy jujjj:D
Kicsit túl színes,meg csudicuki nekem ez a Hello Kitty világ,de biztos egész más lehetett ott lenni. Én nem valszínű,h vállalkoztam volna rá:P De hát nem maradhatott ki,ha már egyszer Japánban vagy:) Gondolom,hogy Zsuzsi nagyon irigykedhet:D

Unknown írta...

Én is be akarok Hello Kitty fejébe :D

Kriszta írta...

Na, ha én ennyire élveztem, Adri mennyire élvezte volna, aki ráadásul mindenre felül :) Najó, itt én is mindenre felültem, lévén h gyerekeknek lett tervezve és nem féltem :)

Puszi nektek, holnap hajnalban (nektek ma este) indulok utamra, igaz fuldoklom a náthától :) ...