2009. március 21., szombat

Betti érkezése és Mr. Marie

Február 18-án megérkezett közénk Betti, Kriszta huga. Vicces lány :) Az egyetlen baj h nagyon megkedveltem egy hét alatt, igy duplán érzékenyen érintett h Krisztának haza kell menjen...
Persze érkezése napján nagyon fáradt volt, nem is terveztünk különösképpen semmit, de az is az utolsó pillanatban jutott eszünkbe h min fog aludni, van e elég takarójuk, párna stb. Szerencsére azokban a napokban anita a nappaliban aludt a földön (ismét megcsillogtatta igénytelenségét) igy volt egy fölös ágyunk, fölös matraccal, amit átcipeltünk Krisztához. Persze anita nem ajánlotta volna fel, de még egy párnát sem, igaz neki van vagy 35, de Betti érdekében jobb is h nem tette... Szerencsére nekem 2 paplanom volt, mert a németek itt hagytak egy egész regimentnyi ágynemüt (amiböl egyesek benyúlták az összeset) igy mindenkinek jutott minden. Szóval éjfélkor elkezdtünk átpakolni, még szerencse h Kriszta a folyosó másik végén lakott, de a matracot ketten alig birtuk el. Persze a másik okos sem segitett volna...

Másnap, febr 19-én már aktivabbak voltunk. Elkedtünk dobozolni, mert Krisztának nagyon sok cucca volt és 10 böröndbe sem fért volna bele, igy nagy részét fel kellett adni postán. Egész nap dobozoltunk, selejteztünk, pakoltunk, de reménytelennek tünt a helyzet. :)
Este elmentünk Marie bárjába. Marie az ötvenes évei végén járó, nagyon kedves vendéglátó, külföldieket kedvelö férfi, a bár tulaja. Egyébként buzi. De nem tagadja :) Nem tudom miért, de annyira kedveli a külföldieket, hogy ingyen eteti, itatja öket, most is ki tett magáért. Ott volt Maki is. Annyira aranyos volt, tudta h jön a Betti, ezért kikölcsönzött a könyvtárból valami japán-magyar utikönyvet, hogy tudjanak pár szót váltani, mert Maki nem tud angolul, Betti meg japánul. De Betti nagyon szépen mosolyog, igy hamar belopta magát mindenki szivébe :)A bárban van karaoke is, itt éppen a Barbie girl c. fantasztikus duettet adjuk elö :)Annak ellenére hogy ez nem egy kifejezetten karaoke bár, a könyv, amiben a választható számok listája van, vastagabb mint otthon a telefonkönyv :) Ez is a japán kultúra része.Itt a Makival énekelhettünk valami japán dalt :)Hatalmas nagy "szerencsémre" mellém ült, egy, már igencsak illuminált állapotban lévö, japán pasas, és elkezdett hozzám beszélni, de inkább felajánlottam h mi lenne ha énekelnénk vmit :) Végül 2 dalt is elénekeltünk ketten, talán Luis Armstrong/Wonderful world és vmi Elvis Presley lehetett talán a Love me Tender. A lényeg h a csávónak olyan szinten jó hangja volt, erösen megközelitette az eredetit, nagyon le esett az állunk. Ö Marie :) Azt hiszem ez a kép mindent elárul :) De amugy nagyon kedves, nagyon jófej pasas. Április elején elviszi az amcsikat Okinawára. Nagyon jó lehetöség, hivott engem is, de én nem vagyok úgy elszórva lével, és elötte már be van tervezve egy utazás.
Egyébként sikerült Marie-t is megénekeltetni, pedig nagyon nem szeret, nem értem miért, neki is jó hangja van. Szerintem ezt a japán népet úgy teremtették h jó hangja van mindenkinek, ezért olyan népszerü a karaoke, nem szenved senki halláskárosodást :)Egy csoportkép a japán ismerösökkel. Amugy a hely nagyon kis aranyos, börfotelek, kis asztalkák, Marylin Monroe, Beatles stb képek a falon. Ma is megyünk (márc 21<- csak egy hónappal vagyok már lemaradva a bloggal:D) Korán hazamentünk és.... folytattuk a pakolást :S

10 megjegyzés:

Nikki írta...

Hehe:)

Jó látni a mikrofont a kezedben:D Bubamara nem volt?:P
Tök rendes Mr. Marie,vagyis Ms. Marie,hát én kajakra azt mondtam volna rá,hogy nő:)
Úgy sajnálom,hogy elment a Kriszta és ráadásul vitte magával a Bettit is. Pedig milyen jól elvotatok:) Remélem azért maradt valaki ottan,akivel jól el vagy,és tudtok menni ide-oda. Kár,hogy a maradék magyar ember,aki ottan van(konkrétan kettőre gondolok),az nem teljesen 100-as,és akkor finom voltam és nőies...
De ne keseredj,hazajössz és újra itten lesz a sok-sok barátod,meg a Babud is:D Hiába másztál olyan messzire,nem tudsz minket lerázni:P

Puszillak: Niki

Kriszta írta...

Nem sajna Bubamara nincsen, de azt nélküled úgysem menne:) Most a Barbie dal van a toppon, az egyik amcsi fiú a Kenem én meg nyávogom a Barbie-t:) Nagyon sok mindenkivel jól vagyok, van egy marék amcsi, aztán jövöhéten mán jönnek az új mádzsáRock. Szóval nem kell félteni:)

Nikki írta...

Na lesznek még magyarok? Krisztián ilyenkor miért nem megy?
Remélem jobb fejek lesznek,mint akikkel kimentél:P
Egyébként meg nem is féltelek,tudom hogy tucc magadra vigyázni,sőt..:D

Kriszta írta...

Igen, mire visszajövök az elutazásomból már itt lesznek. Egy lány jön, a csoporttársam az egyetemröl, aranyos csajszi, a fiút nem ismerem csak látásból. De egyébként a mostaniaknál bárki csak jobb lehet :)

Névtelen írta...

Az Anita ennyire fogtechnikus?

Mindig ez a karajoké, nem az én sportom, de azért poén:D. Lég gitár versenyt nem rendeznek kint? :D

Testament írta...

Na újra bereggeltem vagy mi.

Kicsit elmaradtam a blog olvasással, lesz mit bepótolnom az elkövetkezendő időkben:).
Már jó lenne ha visszatérnél közénk, bár én benne lennék abban is h mi megyünk ki:D.

Kriszta írta...

Szeretem a karaokét van :D
Lég gitár verseny nincs, csak az egyik amcsi fiunál szoktunk gitar hero-zni, de olyan béna vagyok :) Nem baj, ugyis mindig megengedi h lemenjek bénázni, egyszer talán már tudok 3 gombot is nyomni :) Nem az én világom ezek a játékok, már kinöttem belöle... Bezzeg régen a mario :D

Testament írta...

Én Táloséknál Guitar Hero-ztam, nekem tetszett, főleg h van olyan kiegészítő, hogy dobolni lehet, az kéne nekem:D.

Nikki írta...

Guitar Hero nekem is van otthon,az első három rész. Nekem már megy hard-on:P Tudom,ilyenkor lehet azt mondani,hogy hülye kocka:D
De én ha játszom,tényleg csak azzal nyomom. Egyébként teljesen jó vele eddzeni az ujjakat,sokszor szoktam görcsöt kapni:D
Gyakoroljál,aztán ha hazajössz,akkor nyomunk egy házibajnokságot:P

abnorby írta...

Teljesen mind1 milyen játék, mert mindenbe én nyerek:D
Konzolon nőttem fel:D
Bármibe kiállak bárki ellen:D
Puszipá:D