2009. április 7., kedd

Tavaszi szünet, finomságok

Az a helyzet, hogy még mindig le vagyok maradva egy hónappal a blog irásában, igy a tavaszi szünetet gyorsan összefoglalom: nem történt semmi :D
Azt hiszem életemben elöször és utoljára érezhettem az édes semmittevés szépségét egyedül, hazamegyek, biztos nem fogok soha többet egyedül lakni, ezért is jó, hogy elköltöztem, egyébként nem lett volna ilyen nyugodt szünetem... Reggelente feküdtem, este keltem, filmeket néztem, elmászkáltam az amerikaikkal, vagy csak bandáztunk valakinél és Guitar Hero-ztunk, szóval igen idilli volt a szünet. Párszor találkoztam Makival, a japán barátnömmel, ezekröl a találkozásokról irok néhány bejegyzést, azután rátérek arra, amire több hónapja spóroltam és készültem: a Tavaszi utazásom :D Még egy kicsit birjátok ki :P

Egyébként rájöttem, hogy tudok fözni :) Illetve, hogy nem is olyan nehéz. Egyáltalán nem. Jobban szeretem, a saját magam általi kisérletezgetést, mint a receptekböl való fözést, de azért a netröl is szoktam ökleteket meriteni. Amúgy diétázom. Már 7 kilót leadtam, pedig nem tornázok, de ez is benne van az 1 hónapos tervben. :) Biztos hallottatok már a 90 napos diétáról, 3 hónapon keresztül, szétválasztva kell enni az ételeket: fehérje, keményitö, szénhidrát és gyümölcs napok követik egymást. Nekem a fehérje a kedvencem, olyankor mindig valami finom pipihusit vagy halacskát eszem, gazdag zöldségsalátával. :) Nagyon jól megtanultam úgy összeválogatni az ételeket, hogy naponta ne kelljen 500yen-nél (1000ft kb) többet fizessek, igy félre tudtam tenni elég pénzt, hogy elutazhassak, és koplalnom sem kellett :) Ime néhány kép:

Fehérje nap:
Ezt még a Krisztával föztük :(

Eleinte még egy tálba raktam a pipihusit a zöldséggelUtána már külön-külön. Ez éppen tejszines zöldfüszeres csirke:)Ez a kedvencem, babánnal töltött csirkemellEgy kis lazacRákos, uborkás gombás saláta Keményitö nap:

Sittchu-japán leves, olyan mint nálunk a krém leves, nagyon gazdagon meg van pakolva finom zöldségekkel, krumplivalCurry rice- japán specialitás az Indiaiaktól átvéveEleinte külön tálba tettem a zöldséget és a rizst, de késöbb, a rizsre tettem rá a feltétet, igy még japánosabb lett a tálalás :)A rizst nem is látni...Onigiri-rizsgombóc, több fajta furikake-ban (rizsre szórható füszer-szerü), algába tekerveSzénhidrát nap:

Általában tészta, mindig másfajta szósszal, és zöldséggelGyümölcs nap: (nagyon drága a gyümölcs, igy elég nehéz ez a nap, ált banán, mandarin, alma, jobb esetben szöllö, eper, kiwi... )Amikor még Kriszta itt volt és megszegtük a szabályokat és tekertünk pár sushi-t (mert a halat és a rizst, két különbözö nap kell fogyasztani)

Szóval Kriszta hazamenetele utáni egy hónapban inkább a pihenésnek, a fözésnek, a filmezésnek éltem, tökéletes harmóniában :)

5 megjegyzés:

Barbara A. írta...

woooow milyen gusztákat főztél! *o* és 7 kilót lefogytál??? Ezt ahogy olvastam, meg googleoztam kicsit ezt a diétát, úgy döntöttem én is kipróbálom, rámfér a fogyás xD Köszi hogy megemlitetted :D még sose hallottam róla pedig tényleg úgy tűnik tök baráti azok számára is akik szeretnek enni (mint én :D) Már én is igyekeztem limitált konyhaművészeti tehetségemet kamatoztatni az imént, egész finomat csináltam, bár annyira nem volt guszta mint a tieid XD Hány napja csinálod? :) Hajrá nekünk! :D

Kriszta írta...

Szia Barbi, itt van a diéta, görgess lejjebb az oldalon: http://mindmegette.hu/index.php?apps=cikk&cikk=37554
Igazából többet kellett volna fogyjak, de nem mindig tartottam be (lsd: sushi:D) de van, hogy elmegyek valahova és nem magam fözök, és nem ehetek azt mit akarok... de ha magadnak fözöl, nem probléma semmi :)
Ja, már 2 honapja csinálom, igazából kéne tartani egy viz napot is egy hónapban, de nem mertem :) Ha Te bátrabb vagy, hajrá :D Tényleg ajánlom :) Föleg ha még mozogsz is mellette vmit, akkor mindenképpen használni fog. Én elkzedtem biciklivel járni suliba, sokat spórolok a vonat jegyen :) Hajrá nekünk! :)

Unknown írta...

Boldog nyuszit mindenkinek, főleg Neked Krisztám :) :)

Nikki írta...

Húha, fincsiket csináltál:)
Ahhoz képest, hogy fogyis kaja, nagyon jól néz ki. Milyen zöldségeket tettél a rizs,meg a tészta mellé? És főként milyen szószt? Annyira jól néz ki. Tudod én is elkezdtem csinálni ezt a vackot, de nincs túl nagy fantáziám..
El tudnád küldeni a recepteket(rizseset, meg tésztásat). Lécci,lécci:D Persze remélem van hozzá alapanyag itt Mo.-n.
Puszikázlak

Kriszta írta...

Mindig másfajta zöldséget eszek, paprika, uborka, hagyma, aztán mindenféle japán zöldség, azok jóval olcsóbbak, megpárolom öket egy kicsit, vmi finom szószt teszek rá, és kész. Otthon sokkal jobb helyzetben vagytok szerintem, itt van ugyan mindenféle zöldséghez mindenféle szósz, de otthon ott van pl az unclebens (igy kell leirni?:D) és sokkal több tésztás ételt el tudtok kiszéteni, itt van a paradicsom, a logonai meg még talán a caronara és kész is. De a mindmegette.hu-n nagyon sok receptet találsz, néha én is onnan néztem ki. Sok sikert szépségem!