2009. május 27., szerda

Kirándulások

Nagyon lusta vagyok és nagyon nincs idöm, ezért az elmúlt három kirándulásomat, egy blogban fogom leközölni :D Igy legalább nem leszek ANNYIRA lemaradva és kicsit értesültök merre fele járok. Csak pár képet rakok fel, akit érdekel az nézze meg msn táramat.

Április 18 Kuju
Az új diákoknak szerveztek ismerkedös utazást, de másnak is lehetett jelentkezni és ide már régen szerettem volna elmenni.
A koinobori-k már ki voltak rakva mindenhol, közeledett a fiúk ünnepe...Szóval ez az a függöhid, ami miatt mindenképpen el akartam ide jönni :) 173 méter magasban van és 390 méter hosszú. Rettenetesen kileng és kb egy kötél tartja az egészet, igazán izgalmas volt ... :)Leslie (amerikai) és japán tutorokAmi tutora, Nick (kinai) Michael (amcsi)Dávid, Thea (norvég) és a sok koreaiThobias (svéd) és egy kinai fiucska, a nevét nem tudom :DA kilátás nagyon szép volt, csak majd összef*stam magam :DAll you can eat volt ebédre, ezzel pakoltam meg elsö korban a tálcámat :DUtána elmentünk Kokonoe Hana Koen-ba, ahol sok sok szép virágocska volt. Ez a kislány el is veszne a tulipánok között ha az anyuka nem fogná a kezét :)DáviddalÉn kicsit testesebb vagyok ahhoz h elvesszek a virágokban :DMick (holland), neki nagyon nagy ritkaság számba mentek a tulipánok :DNagyon nagyon szép volt, csak majd megdöglödtünk a melegtöl :D
Május 9 Yufuin
Maki barátnömmel egy szép napos szombati napon beültünk a kocsiba és elmentünk 2 várossal arrébb, Yufuin-ba. Nagyon szép út vezetett odáig, a hegy túloldalán fexik a város, a kocsiútat erdö szegélyezi, az út felett alagutat képeznek a fák... nagyon szép volt. Átértünk a hegyen, letértünk a szerpentinröl (motorosoknak álom lenne a hely) és már fel is tünt a völgyben Yufuin. Ilyen kis picike utak voltak, tele volt turistával és a környezet gyönyörü szép volt. És nagyon meleg:DYufuin hires a Totoro-ról (anime karakter) akit én nagyon szeressekYufuin állomásItt ebédeltünk, én Toriten-t ettem, Oita-i specialitás
A koinobori-k még fel voltak diszitve, pedig a fiuk ünnepe már egy hete lecsengett... Yufuin hires még az onszenekröl, ezért lecsücsültünk egy lábonszen-nél. Az idöjárás fantasztikus volt, a viz pedig nagyon meleg, közben eljött elöttünk a hires lovas szekér, háttérben a hegy ... igazán szép kirándulás volt.
Május 11 Nakatsu
Iskola által szervezett kirándulás Nakatsu városába. Ez igazából nem volt annyira érdekes és még mindig 35 fok volt, inkább a tengerhez kellett volna menni :D
Ezen a képen AmivalNakatsu vár tetején Nagaike és Nanri szenszeiAmikor a Gaijin-ok megszállják a várat:DA vár szép volt, bent múzeummal, de azért nem volt annyira érdekes, föleg h hétföi nap volt és mindenki aludt volna otthon inkább (és ment volna a tengerhez:P)Derek barátommalItt ebédeltünk. Nakatsu hires az Unagi-ról (angolna). Igazából nagyon sokat kellett érte fizessünk és annyira nem volt finom szerintem ... Itt eszem a drága Unadon-t :D Ezek után elmentünk egy régi orvosimúzeumba, de ez már annyira sem érdekelt senkit, mint eddig bármi :D Mindenki nagyon unatkozott igy inkább leléptünk a múzeumból fagyizni :)
Ez most egy igen tömör blog lett, kevés képpel, de mostanában nagyon nem érek rá, sok vizsga (na jó, ez az utolsó a listán), dolgoznom kell a szakdogámon, és a 7 napból 4en szinte itthon sem vagyok, sokak bánatára... olyan hamar el fog múlni ez a maradék 70 nap, hogy csak lesek... de elmondhatom majd, h mennyire szerencsés voltam, milyen sok élménnyel gazdagodtam, és milyen sok új barátra tettem szert az egész világon. Azt hiszem ez a legjobb dolog ami valaha történhetett velem. Még picivel több mint 2 hónap van hátra, igyexem még hasznosabban eltölteni... mi az Istent csináltam én eddig? Áprilisig kb nem is éltem... nagyon bánom a dolgot... igazából annyira felgyorsultak a dolgok, mintha évekkel ezelött jöttem volna ki... eldöntöttem egyébként h lediplomáztam és visszajövök, addig gyüjtöm a pénzt. Igy legyen!

6 megjegyzés:

Nikki írta...

Jaj azon a függőhídon én is összekaksiztam volna magam, mondjuk rá se másztam volna:D Látom rendesen körül vagy véve hapsikkal,khm...(na jó tudod hogy csak szívatlak,nehogy Norbi félreértse:P). Amúgy nagyon csini vagy, látszik hogy kárcsúbb lettél:)
Na és az a lediplomázol és kimész vissza dolog, ugye tudod, hogy lesz egy plusz csomagod: ÉN:)

na pusz

Kriszta írta...

Nem tehetek róla h körül vagyok véve pasikkal, ök is jöhetnek Japánba, nem csak lányok... Az már megint más kérdés h a fiúkkal jobban kijövök, kevés olyan lány van aki bejön nekem :D
(Te bejösz nekem :P) Remélem jól vagy drágám, ne hari h mostanában nem irok :( Pedig volna mit :D Na majd hétvégén kapsz egy igen hosszú levelet :D Na jó légy szépségem (L)

Barbara A. írta...

Hehehe, tényleg most h mondod a fiúkkal mintha jobban ellennél haverkodni :D nem baj az végülis XD Derek arc :D

az a kép rólad a tulipánok közepén tök jó lett.. meg amúgy is wááá tulipánooook, annyira céééép <333

énis vissza akarok jönni nemsokára, pedig azt hittem régebben hogy soha többet... :S

abnorby írta...

Niki!

Egyáltalán nem baj ha körbe van véve hapsikkal...
Szórakozzon csak, aztán választhat majd magának közülük.

Kriszta írta...

Még jóhogy, kell vmi gazdag japcsi aki eltart majd mikor visszajövök :P

abnorby írta...

Akkor hozzám vissza se gyere.