2009. május 7., csütörtök

Seto Botanical Garden

Péntek este, április 3-n, hazaérkeztem, már itt volt a két új honfitárs, nagyon örültem nekik, azóta le sem szállok Ami nyakából, szegény biztos nagyon örül neki :)
Vasárnap el is mentünk Makival hármasban piknikezni, Makit is régen láttam már. Igaz cseresznye már nem annyira virágzott, azért Hanami-nak neveztük a dolgot :) Csináltunk egy halom csokoládés palacsintát (éljen a diéta) meg Onigiri-t (rizsgombóc algába tekerve), Maki hozta a többi ételt, rizst, salátát, tojást, mindent mi szem szájnak ingere :DMivel ez egy botanikus kert, volt egy csomó növény a világ minden tájáról. Azért arra kiváncsi lennék, hogy nevelik öket, én egy egyszerü kaktuszt képes vagyok kinyirni...Ez egy 'O' hiragana, gondolom Oitának a kezdöbetüjét szimbolizálja. Volt egy láb onszen is a parkban (meleg vizü forrás), nagyon szépen ki van épitve, szóval csak ültünk ott mint a galambok a dróton, és néztük a sok kisgyereket hogy merülnek el, a bokáig érö vizben.Volt lábmasszázs is majd belehaltam...Hiába fogytam 10kilót, még mindig az én lábam a legvastagabb... Itt már nagyon meg voltunk fáradva... Sajnos a park 5kor zárt, pedig jó lett volna még kicsit feküdni a füben... egyébként nagyon érdekes, hogy milyen szép idö volt egész nap, volt vagy 30 fok, a japánok hosszú újjúban, hossz nadrágban, esernyövel... én meg mezitláb futkorásztam a gyönyörü szép, tiszta füben.... :)

5 megjegyzés:

Adri írta...

Menő a pólód :) Puszó

Kriszta írta...

Háhá :D Nos igen, muszáj egy kis magyarságot hozni silány Japán életembe :D (értsd: ez a polóm volt tiszta:D) Ezt még a Keni barátomtól kaptam ajándékba. Az a polóbolt neve h: a Bolt :D
Amugy jó cuccaik vannak :)

Barbara A. írta...

Ooooolyan cukik vagytok a képeken! x333 és tanoshisou nagyon minden :D

(a póló nekem is bejön nagyon XDDD KELL XD)

amúgy amikor megyek Oitába, melyik délutánod/estéd lesz szabad? :) (mert ugye irtad hogy 1 csak XD) csak hogy úgy tervezzek, mert van egy beppui barátnőm akivel majd találkoznék de nemtom mikorra mondjam pontosan :) előbb egyeztetek XD

Kriszta írta...

Szia Barbi! Örültem a kommentjeidnek :D Majd megpróbálom megint berakni a blogod, de múltkor nem engedte ...
24. este Tied vagyok édes. Az vasárnap. Már lebeszéltem h elviszünk karaokizni, meg majd bejárjuk az itteni Miyakomachi-t :D たのしみ~

Barbara A. írta...

waiiii :D dejóóó, vároooom :DDD