2009. május 4., hétfő

Ötödik nap: Oszaka, Okazaki

Április harmadikán, sajnos el kellett búcsúznom kedves barátnömtöl, nem tudott több szabit kivenni, igy tovább kellett álljak. Nem tudom látom e még valaha, mindenesre bizakodom, hogy mielött hazamennék, eljön meglátogatni megint Oitába. Egyébként olyan nehéz belegondolni, tavaly nyáron még együtt lubickoltunk a Palán, rá 2 hónapra pedig itt találkoztunk Oitában, utána majdnem fél év telt el, hogy meglátogattam Oszakában. Nagyon nehéz elfogadnom, hogy ilyen gyorsan repül az idö, de azt még nehezebb, hogy lassan véget ér egy korszak, és fogalmam sincs, hogy mikor tudok megint személyesen találkozni azokkal, akik tényleg sokat jelentenek nekem, akik hozzátettek valami az életemhez és jobb lett (vagy éppen rosszabb:D)
A tévében, fut egy videó, amit ha tizedjére nézek is beleszolul a szivem, jó, lehet én vagyok túl érzékeny, de azért kukkantsátok meg, nem ide tartozik, de ez most nagyon a szivem csücske lett egy pillanat alatt. http://www.youtube.com/watch?v=81nbI10XpvQ

Szóval elbúcsúztunk, ö ment dolgozni, én pedig még várost néztem egy kicsit. Délután utaztam Okazakiba, másik kedves barátnöm családjához, de a vonat indulásáig, még volt pár órám, ezért elmentem megnézni a Shitenno-ji nevü templomot, és a Tenno-ji parkot.
A vonatállomáson leraktam a böröndömet, és elöször a parkba látogattam el. Oszaka torony a háttérbenOszakai szépmüvészeti múzeumA parkban botanikus kert, japán kert és állatkert is ki volt alakitva (utobbiba nem mentem el)Ismét a fantasztikus önmagamat fotózom kép --- késöbb rájöttem h van self timer is a gépen :)Tenno-ji vonatállomásEz a bejárati kapu (torii) az egyik legrégebbi épitmény az országban.Egyébként ez Japán egyik legidösebb buddhista temploma, de a jelenlegi épületek mind késöbbi rekonstrukciók. Az ott mind sok sok teknösDélután egy órakkor elindultam Okazaki felé, 4re meg is érkeztem, az állomáson már várt kedves Chihiro barátnöm huga, Megu. Kocsival elvitt a szülei állatorvosi rendelöjébe, nagyon örültek nekem. Vittem nekik ajándékba majonézes tormát meg piros aranyat, de nem igazán tudták hova tenni az új izeket :)
Este elmentünk Sushi-t enni az egész családdal. Chihiro egyébként most Pesten lakik, a SZIE-n tanul állatorvosnak :) Családban marad :) Ezen a képen az apuka, és a fia. Anyukával és Meguval. A nap hátralevö része csendesen telt, wii-ztünk, tévéztünk, beszélgettünk, nagyon kedvesek voltak, tolták elém a mindenféle sütiket stb. Apuka nagyon be akart mutatni valami barátjának, olyan valami állatkerti lakó, nem tehetek róla hogy fehér a böröm ... :)

Nincsenek megjegyzések: