2009. július 6., hétfő

Nagahama fesztivál

Eltelt még egy csodálatos hét, megint annyi minden történt, hogy nem is tudom hol kezdjem...
Mostanában összeszedte magát az időjárás és esik rendesen, ahogy azt esős időszakhoz illik, minek következtében se tenisz, de kyudo nincs mostanában, pedig még van 4 hetem, hogy mindkettőt mesterszinten űzhessem :)
Szerdán megkaptam az új bringám, nagyon szép királykék színe van, sebességváltós, nagyon profi, mondjuk otthon a 10 éves mountainbike-om többet tud, itt nem igazán ismerik az összteleszkóp fogalmát, de nekem ez teljesen megfelel, főleg hogy ingyen volt, a biztosító társaságnak pedig 30ezrébe került :) Szakadó esőben el is vittem egy körre a boltig :)

Csütörtökön film est volt, The Reader c. filmet néztük meg, ami itt most megy a mozikban, otthon ha jól tudom már lecsengett és a A felolvasó c. fut. Nekem nagyon tetszett, ha tudjátok nézzétek meg, nagyon ajánlom.

Pénteken Candle Night volt a suliban, lehetett gyertyát csinálni. Elég bénácska lett, de nem is ez volt a lényeg, jól szórakoztunk Amival, Genszke is ott volt, szivattuk egymást rendesen és megismerkedtünk két új japánnal, akiket utána bevittünk a városba :)

Szóval ez itt Genszke, aki mint mindig nagyon okos :)AmiAmúgy Genszke ritkaság számba megy, mert magasabb mint mi :)Itt vannak a fantasztikus gyertyáim :)A biciklimet a suliban hagytam (ha nem lakatolom le is ott marad évekig) és olyan 10 körül bementünk a városba Ami, a két új japán barátunk meg én. Először megvacsoráztunk, aztán találkoztunk Derek-kel, meg Tuan-nal, és elmentünk a P.E.I-ba, ahova mindig szoktunk járni. Ott voltunk egy órát kb, csatlakozott hozzánk Takashi barátunk, meg Mick és elmentünk Darts-ozni, ami igen vidámra sikerült, blog sajnos túl publikus ahhoz, hogy ezt itt kifejtsem:) Éjfél körül elmentünk egy harmadik bárba, ahol karaokéztunk kicsit, majd Takashi és Tuan elmentek rámen-ezni, Ami és Derek hazament, Mick, a két japán, meg én elmentünk karaokézni. A két japán nagyon bírta, nagyon sokat ittak, de még csak meg sem szédültek, igazán ritka fajták:)Reggel 8-ig karaokéztunk, majd még beültünk reggelizni a Mekibe :) Igen vidám este volt :) Mindig a spontán bulik a legjobbak :)Szombaton felkeltem este hatkor, hétkor pedig már lent voltunk a lobbiban, Derek megtanított minket pókerezni :) Nem mondom hogy értem, de legalább van fogalmam a dolgokról. Utána elmentünk egy kicsit a PEI-ba, de jók voltunk és éjfél után hazajöttünk, mert másnap korán kelés. Reggel 10-kor keltem és mentem is le a lobbiba, mert nagyon szép yukatákat kaptunk a sulitól. (Nyári kimono). Az ok a Nagahama fesztivál volt, nyári ünnepség, és az, hogy beneveztünk a szkander bajnokságra. Ilyen szép yukatát kaptam:Norvég lányokkal erősítjük az EU frontotLeslie, amerikai lányilyen erősek vagyunk :) Ekkor még azt hittük h egymás ellen kell versenyeznünk, de nagyon nem így volt...Amcsik és ausztrálokEgyébként én is vettem yukatát fillérekért, de a suli még szebbet adott kölcsön és felöltöztettek, megcsinálták a hajunkat is, nagyon kedvesek voltakKötelező kézmosás a szentély bejáratánál lévő szent vízbenSajnos esett az eső, de nem tántorított minket vissza semmitőlKoji, akinek nagyon jól áll a yukata, kár h homályos a képMegállapítottam, hogy a férfiakat nem csak az öltöny öltözteti, hanem a yukata is :)Mick, aki csak 2 fejjel magasabb nálam, alig bírt lealacsonyodni a szintemre :)Na, a fantasztikus szkander, beraktam ellenem egy 40éves kigyúrt családanyát, kb 5 mp alatt lenyomott, elég szégyen volt mit ne mondjak :)Egyébként nem baj, mert a részvételért így is kaptunk egy csomó édességet, meg ezer yenes utalványt az egyik plázábaVideó a szkander versenyröl
Csoportkép a játékvezetővelA szentély körüli utcák végig le voltak zárva és nagyon sok kajáldás volt kint, nagyon jó volt a hangulat, főleg sötétedés után.A kép címe: Mick szakadó esőben próbálja lerágni a tintahalat a botrólVideó a fesztiválról



Ilyen aranyos kisgyerekek szaladgáltak végig yukatába beöltöztetve és akkor próbáld megállni, hogy ne kapd fel őket és szaladj el velük világgá...Amival, aki sajnos nem tudott velünk részt venni a fesztiválon, mert elvállalt egy munkát... de hát valakinek pénzt is kell keresnie a családban :)Lehet nem volt még kép, de ö a tutorom, Maki :)Lehetett teknőst venni, Ami vett is egyet, és most drukkolunk, hogy ne nyírja ki :) Vagyis legalább ne olyan hamar :)

Még egy videó a felvonulásról

Lei Lei, kinai lány (mellesleg a Dávid barátnöje) akinek nagyon szép yukatája vanSikerült elcsipnem egy kiskölyköt aki ráadásul még nagyon fotogénnek is bizonyodott :) Hogy egyem a kis szivét az aranyos disney-s yukatájával együttKoji, Tae, MakiTae-nak is nagyon szép a yukatája, Makinak meg nagyon szép az obija... az én obim kicsit érdekes volt, nem igazán ment az összeállisáthoz, de nekem igy is tetszett :) Szóval ez a hét is elég eseménydús volt... Most szerda van, vasárnap óta pakoltam fel a képeket, mert a blogspot nem volt hajlandó behódolni az akaratomnak, de végül megtörtem :) Pontosan 5 hét múlva ilyenkor már otthon leszek, továbbra is nagyon repül az idö... Belegondoltam, hogy ha kijönnék japánba nyaralni valsz egy hónapot lennék kint, ami pont annyi mint ami még most hátravan, szal próbálom pozitivan felfogni a hazautazás gondolalát, hiszen ugysem tudok mit tenni ellene... Csak nagyon rossz, hogy vége lesz, és még mindig nem fogtam fel, hogy tényleg mindjárt vége, olyan hihetetlen... de hát nincs mit tenni, élvezem a maradék idöt amennyire csak lehet... még 35 nap...

Nincsenek megjegyzések: