2009. július 14., kedd

Újabb gyors hét

Úgy peregnek a hetek felettem, tényleg arra nem emlékszem h ma mit csináltam... múlt héten is annyi minden történt, és nem volt idöm blogot irni, igy nem is tudom feleleveniteni a történteket...
Kedden Tanabata ünnep volt, ami azt jelenti h mindenhol kiraknak egy bambuszfát amire az emberek fellógatják a kivánságaikat másnap pedig levágják és elégetik vagy elúsztatják a folyón, vagy egyszerre mindkettö :) Mi csak égettünk :)Csütörtökön fotózás volt a suliban, az emléktáblánk miatt, és ha már annyira belejöttünk a fotózásba, készitettem én is néhány sulis képet. Pénteken megérkeztek a sulis emlékpolóink, igy kötelezö volt még nagyon sok képet csinálni :)Erika, akit nagyon megszerettem az elmúlt idöbenGondoltam csinálok pár képet a Kaikan-ban. A szobám a bejárattól fotózvaFolyosóLátkép a folyosórólHétvégén Ami elutazott Oszakába, igy nekem kellett vigyáznom a teknösére.. kicsit féltem, de életben maradt :D Nagyon büszke voltam rá h megtanult felmászni a kagylócskájára :)Hétfön végre eljutottam oda, hogy elmehessek golfozni, és végre képes voltam videót is felrakni, igy most már láthatjátok mennyire reménytelen eset vagyok :)


Egyébként itt van a szép új bringácskám :)Ez pedig a bizonyiték arra, hogy már nagyon nyári szünet feeling van és a hátam közepére sem kivánom az egész vizsgaidöszakot...

A hétvége egyébként nagyon jól telt, pénteken voltunk egy helyen, Round One a neve, több emeletes játék komplexum, 3 óra szórakozás 1300yenért. Egy szint csak játékterem, meg van nagyon sok sport lehetöség, tenisz, foci, kosár, lövészet, ijászat, golf, curling, horgászás, tollas, mindent amit csak el lehet képzelni, görkori, minimotorozás ami sztem a legviccesebb volt, lévén h a motorok a térdünkig sem értek :)
Szombaton Mick-el drinking chess-t játszottunk, sakktábla, felespoharak, végeredményt mindenki el tudja szerintem képzelni :) Igazán vidám volt :)
Sajnos többre nem emléxem az elmúlt hétböl, már jobb lenne naponta blogot irjak, annyi minden történik, hogy mindegyik nap megérdemel egy külön bejegyzést...
Rájöttem, h mi az igazi célja ennek a blognak; h késöbb ha elolvasom, majd emlékezhessek minden egyes napra amit Oitában eltöltöttem...

Nincsenek megjegyzések: