2009. június 14., vasárnap

Eltelt még egy hét

Ez a hét is nagyon hamar eltelt, hihetetlen milyen gyorsan száll az idö... szinte fel sem tudom fogni mindazt ami történik velem. Például azt, hogy hétfön mit csináltam, már nem emléxem egyáltalán... Kedden volt két vizsgám is, egyikre sem készültem rendesen, de a tanár jóhiszemüsége és a padra irt puska segitett :)
Irodalom órán a Kill Bill-t néztük és veséztük ki a sztereotipiákat a film alapján... és persze megint a homoszexualitás, a homoszocialitás, a homo-nem tudom én mi volt a téma (a tanárbácsi elég meleg személyiség). A tanár alapvetöen kedves és aranyos, mindig mosolyog, tényleg imádnivaló, de az óra... már nem értem miért ezt vedtem fel, az elején nagyon jó volt, de már szenvedek rendesen, ráadásul soha senki nem érti mit akar kérdezni...
Este végre elmentem Kyudo edzésre, és felvehettem hakamát is. Most már csak ijjal gyakorlok, egyre jobban értem, hogy mit merre, hogyan, de a jobb könyököm még mindig nem úgy tartom ahogy kéne... pedig ha meg tudnám csinálni, akkor már gyakorolhatnék ijjal! Hajrá, hajráPár kép arról, hogy hogyan zajlanak a lukas órák, ebédszünet stb. Most épp felujitják az egyik épületet, de még igy is nagyon jól érezzük magunkat, a héten a napocska is szépen sütött :) Hihetetlen, hogy rövid idön belül mindenki mennyire jóban lett a másikkal, tényleg olyan mint egy nagy család lennénk. Nagyon nem akarom öket elhagyni... Föleg öt nem, Mick, holland fiucska, nagy arc, igazából személyiségileg kicsit hasonlit a babura, meg zenei izlésileg is, és neki is hosszú volt a haja régen. Szóval általában vele szoktunk hétvégente kultúrálodni menni, és mindig nagyon kultúráltam jövünk haza :) Annyit lehet vele hülyéskedni, annyira laza, és jófej, nagyon birom. A kedvenc szavajárása "Seriously" "Annta", utobbi azt jelenti japánul h Te, de igen illetlen formában :) Szóval rajta sokat lehet nevetni.Fiuk éppen itt ebédelnek. Majd rakok be több képet is a közöséggi életünkröl, de most megint nem jó a blogspot, én már meg sem lepödök... Péntek este a koliban lévö összes lány összegyült, föztünk együtt, megvacsoráztunk együtt, dumálgattunk, majd éjjel lementünk a folyóhoz... egy rakat lány a folyónál, gondoljatok bele :) Kicsit fárasztó volt, nem birok ennyi csacsogást egyszerre, ezért egykor leléptem, amikor ök már nagyon csúnyán jól érezték magukat, elmentem a Miyakomachi-ba, Derek ott volt az egyik bárban ahova sokszor szoktunk menni, a Mahalo-ba és inkább vele buliztam tovább, kelett valaki fiú társasága a sok sipitozás után :) Tudom, gonosz vagyok.

Szombaton az egyik koreai lány szülinapja volt itt a Koliban, megint fözött, sütött mindenki - sokszor szoktunk ilyen partykat összehozni, akár teljesen random is- és 10ig a lobbiban ettünk, ittunk - utána bezárja a gondok, nem értem miért- de végül nem mentünk sehova, illetve csak lógtunk egymás szobájában... imádom a kolis életet :)
Tegnap nem aludtam, reggel 4kor indultunk Miyazakiba a tengerhez szörfölni!!! Az elöbb emlitett, Mahalo bárnak a tulaja szokott szörfözni, többször volt Hawai-n is, és elvitt minket, Thobias-t, Keisey-t, Derek-t meg engem. A fiúk már nagyon profik voltak, én persze csak csapkodtam a vizben :)Ö a bár tulaja, aki mondanom sem kell h nem trabanttal vitt minket, nem rádiósmagnó van a kocsiban, és nem bérli mind az 5 deszkáját... amúgy 40 felett van :)Ez lennék én, nagyon feszitek. Az igazság az, hogy hatalmas nagy fájdalmaim voltak közben :) A deszka annyira kisebezte a lábamat, hogy jelenleg járni sem tudok :) Egyébként ahhoz képest, hogy életemben elöször voltam, nagyon jól ment, hamar megtaláltam az egyensúlyt a deszkán, és a nap végére, már el is kaptam egy csomó hullámot. Persze felállni nem tudtam, de igy is nagyon büszke vagyok magamra :) Ja, és annyira leégtem, mint életemben még soha. Remélem nem lesz semmi bajom, bár már sok mindent túléltem igy is :)Délután 3 fele, végre elmentünk enni, nem ettünk már egész nap semmit. Miyazaki város hires csirkés kajáját ettük, nagyon finom volt. Ime néhány kaja kép :)Szóval nagyon tetszett, remélem majd megyünk még, nagyon szép volt a hely is, Oitától kb 2 óra kocsival, odafele megnéztük a szex és new yorkot, visszafele a Hellboy2-t. Persze én csukott szemmel hallgattam :) Igy most, 2 nap alvás nélkül, de annál több sebbel és égéssel gazdagodva, lefexem aludni :) 59 nap ....

2 megjegyzés:

Nikki írta...

Jaj de nagyon jó lehetett a tengerben szörfözni. Itt a nyomi kis irodából irigykedem:P
Tényleg a félt medúza támadást megúsztad? Ha mész majd máskor is, akkor tudod, ha van kagyló, akkor kagylásszál egy-kettőt:)(csak úgy a homokból), jó lesz ajándékba nekem, ha már delfint nem kapok:D
Vigyázz magadra, és naptej szigorúan;)

Kriszta írta...

Na majd nézek vmi szép kagylót, bár valsz összetörik mire hazaértek :D Amugy annyira jó volt a szörfözés h több kék zöld lila folt van rajtam, mint egy 5 éves kisgyereken :D