2008. december 27., szombat

World game

Ma át kellett menni a közeli általános iskolába játszani a kisgyerekekkel, pedig vasárnap volt és reggel, hát gondolhatjátok mennyire el voltam ragadtatva az ötlettöl.... De végül is nem volt olyan vészes, játszottunk velük elvesztettem zsebkendömet, meg bújj, bújj zöldágot, szóval egész jól éreztük magunkat, de azért jobb lett volna még aludni :DA konyhán besegitettünk a néniknek, bár sztem semmi hasznunkat nem vették, annyi h nyujtottuk nekik a tésztát a levesbe.Azátn tömtük magunkba a mochit (édesség), szószerint, ugyanis én nem szeretem és ugy kellett belémeröszakolni, aztán egy harapás után oda is adtam az egyik amcsinak. Persze Gábornak nincsenek ilyen problémái :PIgy készül a mochi. A tésztát belerakják egy jonagy lavorba, az egyik ember üt rajta, a másik folyamatosan hajt rajte egyet, és kicsit bevizezi közben. Most én ütöttem, azt hittem nagyon egyszerü lesz, de az a kalapács meg van vagy 50 kg minimum :DIgy néz ki a suli kivülröl, mivel jo idö volt, kint is lehetett játszani, az indonézok pl fogocskáztak a kölykökkel, a németek pedig tojásdobáltak, az amcsik hoztak egy rögbilabdát stbItt épp egy kövér kisgyereket pesztrálok :)A programok végén lehetett Twisterezni is, természetesen én nyertem :P

Nincsenek megjegyzések: