2008. december 15., hétfő

Sulikirándulás

Sziasztok!
500yenért olyan kirándulást dobtak össze nekünk erre a napra... ebéddel mindennel együtt... nagyon sok helyre elmentünk és nagyon sok szépet láttunk, igaz nagyon hideg volt és azt is megéltük h havat lássunk Japánban.
Elöször egy vizeséshez mentünk, amit kis Niagarának is hivnak, mert hasonlit rá :)

Ezen a függöhidon, azért féltünk rendesen, csak ugy tünik h halálnyugodtan állok a 100 m magasan, 2 kötélen kifüggesztett fahidacskán, pedig nem. Ja és ez az uj kabim :DAnnyira bátor még voltam, hogy kiálltam a szakadék szélére :DEz a forrás, lévén h nagyon tiszta, ide járnak elhordani belöle a vizet, mi is megkostolhattuk, én mondjuk kihagytam, mert ahogy láthatjátok ezek egymás után isznak abbol a kis poharacskébol ami oda ki van téve, és mivel nem volt domestos a környéken, én az automatábol vett teácskámat ittam :DKészitettek egy csuszdát a forráshoz ami nagyon bulis, nyáron talán még ki is probálnám, olyan 50 fokban, mert a forrás vize mindig jéghideg...De a viz, tényleg nagyon tiszta volt!Készitettek kis medencét is amin konkrétan átfolyik a viz, és ebben képesek csücsörögni... Ez volt a fantasztikus ebédünk, Dangojiru, Oita-i specialitás, egy kis rizsgomboccal.Utána egy, az étteremhez közeli szentélyt mentünk meglátogatni.Ez a szikla egy folyo partján helyezkedett el, régen az alját viz mosta, ezt a kis bungallót anno szaunának használták, begyujtották és a viz párolgott. A következö képen pedig egy fürdökád szerüséget lehet látni, ahova bemerték a vizet kintröl és igy hütötték magukat a szauna után.

Itt egy öntözöendszert látunk, ami 3 részre osztja el a vizet a termöfölden. Közben szakadt a hó :D

Elmentünk egy sake készitö helyre is, amit ha az ÁNTSZ meglátna, bezárná örökre az tuti... Ez pedig az a hely, aminek a vizéböl a szakét készitik annyira tiszta. A mocsár rengeteg miatt, én nem tudtam elképzelni mennyire tiszta lehet a viz, de ha ök mondják... Ez a hegy, amit a távolban látunk, Kyushu legmagasabb hegye.

Nincsenek megjegyzések: