2009. augusztus 1., szombat

A búcsúk hete

Az elmúlt héten annyi minden történt, nem is voltam nagyon itthon, igy sem msn-re nem volt idöm felmenni, se email, se semmi, nem hogy még blogot irjak... Szóval ezuton is bocsi azoktól akik vártak, de nagyon szét vagyok szórva, három órákat alszom, eléggé ki vagyok fáradva, most is nem sokára mennem kell, de meg akarom nektek irni, mi történt.

Múlthéten elkezdtek szállingozni ki a házból a többiek, mára már csak a magyarok maradtak meg a koreaiak. Üres a Kaikan. Nagyon. Csendes. Nincs kivel bandázni. Elmentek a barátaim és ki tudja mikor fogom öket látni legközelebb. Nem hiszem el h vége.
27-én hétfön Mick ment haza.


Kedden Derek.

Aznap mentem utoljára órára suliba. Reggel francia vizsgám volt, nem tanultam egy szót sem, nem is értettem semmit sem. Sajnálom h elhanyagoltam a franciát, de nem volt idöm vele rendesen foglalkozni. De a könyv meg van, Cd van, szótár van, egyszer ha sok idöm lesz... Be kellett adjam az Independent Research Project munkámat is, persze a tanárbácsinak nem tetszett, igy irhattam át, és ezt játszottuk egész héten. Minden nap bementem, elolvasta, kijavitotta, még dolgozzak rajta egy kicsit, de pénteken már azt mondtam neki h sajnálom, itt a vége, nincs több idöm, szóval azt is le tudtam végre. Délután Japán szóbelim volt, arra sem tanultam, de kidumáltam magam, nem probléma semmi, milyen népbetegség van nálunk otthon? Jaj tanárnö a magyarok makkegészségesek, erre le is zártuk a témát :)

Aznap egy Korai lány is hazament, aki nem a Kaikanban lakik, de egész jóban lettünk

KodivalMi után kikisértük Arumi-t a vonatállomásra elmentünk még kávézni, kávéztunk, sétáltunk, aztán együtt vacsoráztunk a többiekkel. RazziIlyen kirakodóvásár van a Kaikanban, mindenki kirakja a lépcsöfordulóba a szemetét amit el lehet vinni, kukázhat mindenki kedvére. :)Szerdán Geoff-tól búcsúztunk el, neki sajnos nem tudtam elmenni integetni, mert nagyon korán ment és másnap még sok dolgom volt.
Az alábbi vidóban Koji kinyilvánitja a véleményét :) (ha nem lehetne kivenni a B betüvel kezdödö szót használja, ami azdmeg-re végzödik:D) Nem is tudom kitöl tanulhatta, ejnye ...



Geoff videója


Csütörtök este elmentünk Tuan-nal a Miyakomchiba, megtartottuk ketten a búcsúbuliját :) Megismerkedtünk egy fiatal japán párral, akik teljesen képben voltak a magyar vizilabdáról, mert a srác is játszik. Kicsi a világ. Meg a Miyakomachi is :) És még mindig a spontán bulik a legjobbak.

Pénteken megtartottuk a Magyarokkal és a tutorjainkkal a búcsúbulinkat. Elmentünk purikurázni, Sushi Meijibe, utána Miyakomachi természetesen :)Dávid, Yuji, Hide Hide fényképezöje

Michael éppen ráért, ezért eljött velünk Sushuzni, Hidével éppen telefonálnakTaeMichael videója


Ezt kaptuk a kedves tutorjainktól, üzeneket vannak a belsejébe irvaElöször Pei-ba mentünk, jött Anita is, de utána ök is Gábor leléptekUtána StuckOn-ba mentünk all you can drinkezni, ide jött már Koji isUtána elmentünk Mahaloba, akikkel elözö héten a tüzijátékon voltunk, anyu és apu:DImádom ezt a fényképetHide aki még mindig az utolsó szamuráj és már az utolsó agysejtjét is elvesztette :)Maki hazament olyan 4 óra kürül, mi meg elmentünk Karaokizni, ahol a fiuk már nem birták tovább, de nem baj, mert mi Amival jól elvoltunk. :) Aztán elkezdtünk búcsúdalokat énekelni, elötörtek az érzelmeim és elkezdtem sirni, kb fél óráig minimum, mire a fiúk felkeltek és rádobtak még egy lapáttal és még szomorúbb dalokat kezdtek el énekelni... annyira kedvesek :)Reggel 8-ig karaokiztunk, utána elmentünk elbúcsúzni Michaeltöl Eléggé ki volt mindenki, én ilyet még nem láttam, mindenki sirt, de senki nem nézett a másikra, senki nem mondott semmit, csak álltunk ott a pláza elött, tizen, és sirtunk... Ez a japán módi úgy látszikVasárnap Tuan is elment

Nincsenek megjegyzések: